donderdag 22 maart 2012

IJverige werkers

Gisterenavond kwamen we met de hobbyclub weer bijeen om ijverig verder te werken. We waren met een 18 leden, wat minder dan gewoonlijk. Dit zal ongetwijfeld met het goed weer te maken gehad hebben. Maar diegene die er waren hadden er wel plezier in. Hieronder enkele foto's.

Evelyne, Bertha en Monique ijverig bezig.


Ingrid was serieus aan het tellen om een nieuwe lap op te zetten. Het is haar gelukt.


Pharil, Lea en Ingrid, even bijpraten.


Leen en Tessa, even geen handwerk, maar wel als echte poseren.


Ook voor onze koffie en thee, met koekje, wordt gezorgd.


De avond was weeral veel te vlug voorbij, en hetgene dat gepland was om te doen, was natuurlijk niet gedaan. Dat is dan voor de volgende keer. Volgende afspraak 's avonds is op woensdag 4 april.

Groetjes.



1 opmerking:

  1. Hallo Chrisje, Mooie werkjes. Het is leuk om op je Blogspotje te kijken. Mooi dat ik je gevonden heb! Ik zou het tof finden, dat je ook op miojn blogspot komt kijken. Ik ben belgische en woon in duitsland. Heb een translater van duits op het nederlands, op mijn blogspot. Ik heb ook heel mooie kleine dinge op mijn nieuwe Hobby shop. Misschien wil je eens een kijkje nemen? Vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen